Äntligen!

Har haft en schäslong i min ägo i minst 15 år som jag ropat in på en auktion i Ölmetrakten tror jag för 50 kr! Den var knallgrön och benen var vitmålade. Jag tog bort färgen på benen ( hade jag nog inte gjort idag) och klädde om den på en kurs som jag gick 94. Jag blev aldrig riktigt klar, det fattades en detalj på sidorna om kudden. Jag har haft med den i ngr flyttlass och alltid tänkt att jag skulle göra klart nån gång..................................och det gjorde jag igår! Eller iaf ena sidan som syns!



Är ganska nöjd med resultatet trotstt jag fuskade!



Sen har man ju en sån här liten hjälpreda med sej som vänder uppoch ner på verktygslådag, klipper i tyget osv..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0